Prevenciou postihnutia sú vitamíny, nie potrat!

transparentpixel

Venujte CBR 2% Vašich daní

transparentpixel

Za slobodu voľby v očkovaní

transparentpixel

Čakáš nečakane dieťa?

 

transparentpixel

Minulé leto Covid vymizol aj bez vakcín, no MZ SR im ide teraz robiť reklamu za 1,5 milióna

Ministerstvo zdravotníctva SR zabezpečí reklamu vakcínam za 1,5 milióna eur.

covid-19 reklama v médiách
Ilustračné foto

Práve v čase, keď sa ľudia pohoršujú nad miliardou, ktorá išla na povinné testovania, ministerstvo zdravotníctva podpísalo zmluvy na obrovské balíky reklamy, ktoré majú sprostredkovať viac informácií o očkovaní proti Covid. Tu je prehľad médií a peňazí daňovníkov, ktoré dostanú na propagáciu očkovania.

TV Markíza dostane na reklamné spoty 0,9 mil. eur. RTVS uzavrela dve zmluvy v celkovej sume cca 430-tisíc eur. Ujde sa aj Aktualitám, ktoré cez vlastníka Ringier Axel Springer dostanú 80 000 eur a portál Zoznam takmer 53 000 eur.

Môžeme sa pripraviť na vymývanie mozgov divákov a čitateľov, ktoré nám budú nahovárať, že sloboda je vakcína a aké výhody budú mať tí, ktorí si experimentálne genetické vakcíny dajú pichnúť. Ich ochrana je pritom len 6 mesiacov.

Zmluvy boli podpísané v piatok 7. marca 2021, pár dní po tom, čo odvolaný šéf NCZI Suja povedal nepohodlnú pravdu, že ochota očkovať sa je extrémne nízka a očakáva 38-percentnú mieru zaočkovanosti, prinajlepšom 48 %.

 

Nečudo, veď štúdia v Košiciach zistila, že 25 % ľudí už malo protilátky a teda viac ako štvrtina populácie by mohla byť premorená.

O očkovaní presviedča aj koncom apríla zaočkovaný premiér Eduard Heger. Ako si spočítal pomer rizík a benefitov je otázne. Je však zrejmé, že ako minister financií počas kovidovej sezóny dobre neprerátal náklady pandemických opatrení, ktoré nám vyrobili 8 mld deficit, ktorý budú ešte splácať detí našich detí.

Vláda podcenila riziká, keď zanedbala včasnú ambulantnú starostlivosť a efektívnu nemocničnú starostlivosť, ktoré nás stáli desaťtisíce životov, kým sa vyžívala v sekírovaní verejnosti nezmyselnými opatreniami, ako si pískli odborníci. Tí všetko vsadili na vakcíny. Napokon aj vysoká úmrtnosť je najlepší spôsob ako zvýšiť ochotu ľudí sa očkovať…

Po zaočkovaní si premiér Heger dal na svoj Instagram fotku s otázočkou Vy ste už zaočkovaný? Bulvár namiesto očkovacej reklamy komentoval gramatickú hrúbku, lebo otázka adresovaná fanúšikom by vyzerala gramaticky správne takto: Vy ste už zaočkovaní? Nebola to pritom jeho prvá hrúbka na úrovni základnej školy.

Pri návšteve Prahy zverejnil fotku zápisu do knihy návštev, v ktorej znelo: „Česká republika a jej ľud nám bol, je a bude vždy veľmi blízki…“ Tentokrát bolo treba napísať ypsilón na konci slova blízky. Chyby sa v rýchlosti podaria, ale keby to bolo len o gramatických. Za rok vlády Igora Matoviča však došlo aj k únosu slobody i demokracie.

Teraz to majú napraviť reklamní mágovia. Môžeme sa tešiť na to, s čím prídu, aby sa vláda zbavila čo najviac vakcín, ktoré tak nevýhodne zakontrahovala Európska komisia. Exminister Krajčí megalománsky objednal 17 miliónov dávok na tento rok, takže teraz ich nám musia nejako nanútiť – akože dobrovoľne – už čoskoro s Covid pasmi.

Doteraz spomínané média poslušne informovali jednostranne o vakcínach a zmluvy so štátom na reklamu prichádzajú ako zaslúžená odmena. Sklamané musia byť len provládne kresťanské portály, ktoré robili takú nadprácu propagácii očkovania a im sa neušlo nič. Pravdepodobne si vláda vyhodnotila, že medzi kresťanmi netreba viac propagácie, keď ju robia aj samotní biskupi či katolícka charita.